• وبلاگ : راهيان... گامي در امتداد خون شهيدان
  • يادداشت : براي بحرين...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هوشيار سلطاني فر 
    با سلام

    پيرو استقبال نسبي رزمندگان و جنگزدگان در سراسر كشور و اعلام همكاري بسياري از سايت هاي دلسوز و ديگر فعالان سايبري و مدني، كار اطلاع رساني تومار سراسري مطالبات اقشار يادشده و اخذ امضاي آنان، پس از عيد فطر آغاز و تا قبل از هفته جنگ سال جاري به پايان خواهد رسيد.

    با توجه به كوتاهي فرصت، دو فهرست جداگانه از مهمترين مطالبات مانده هر دو قشر، كه تا كنون به هر علت پيگيري يا رسيدگي نشده است، در وبگاه «تومار» (به نشاني زير) به استحضار شما مي رسد تا اصلاحات پيشنهادي تان را در ميان بگذاريد. ديدگاه شما مغتنم است و اميدوارم كه تومار يادشده، ملاحظات اكثريت خادمان، قربانيان و آسيب ديدگان جنگ تحميلي عراق را تأمين سازد.

    فهرست «همراهان» (حقوقي - حقيقي) نيز تا پايان ماه مبارك رمضان مشخص و اطلاع رساني خواهد شد. چنان چه داوطلب پشتيباني (فني - اجرايي) يا هر گونه همراهي در تهيه اين تومار هستيد اعلام فرماييد. از اين كه فعالان مدني حقوق رزمندگان مظلوم و جنگزدگان محروم را ياري مي دهيد سپاسگزارم.

    هوشيار سلطاني فر

    همراه: 09123497140
    نمابر: 02177514826
    تهران - صندوق پستي: 1673 / 13145
    veb: toomar92.blogfa.com
    Veb: bazmandegan.blogfa.com
    E.mail: soltanifar{underline}editor@yahoo.com


    با نام خدا

    مدير دردآشناي وبگاه

    سلام

    استحضار داريد که تنوع يا جزيره اي بودن بسياري از موارد مطالباتي ويژه ايثارگران و آسيب ديدگان جنگ تحميلي? باعث چندصدايي? ضعف? پراکندگي? نوميدي? سکوت يا انصراف بيشتر آنان و حتي موجب کاهش تأثير رسانه هاي پيگير خواست هاي بر حق ايشان شده و نتيجتاً دستآوردهاي فعالان مدني حقوق خادمان و قربانيان جنگ را ناچيز يا راه آنان را دشوار و مقصد را بعيد ساخته است.

    اين کاستي تأسف بار در حالي است که به علت مرور زمان (گذشت 33 سال از آغاز و 25 سال از پايان جنگ و البته شرايط ويژه و فرساينده افراد بازمانده) و قصور مسؤولان ذي ربط? اکثريت بازماندگان جنگ به سن کهولت و ازکارافتادگي رسيده يا در آستانه آن قرار دارند و ضرورت رسيدگي جدي به وضعيت و حقوق آنان از مرز هشدار عبور کرده است.

    بنا بر اين و پيرو پيشنهاد و خواست شماري از يادشدگان و دلسوزان فوريت دارد که با اتکا به مطالعات موجود (تحقيقات ميداني? نظرخواهي ها? گزارش هاي رسانه ها? مکاتبات? رايزني ها و کارشناسي هاي انجام شده) يک تومار سراسري شامل فهرستي فراگير از مهمترين مطالبات برآورده نشده قديم (معوق - مسکوت) و جديد (مطرح شده يا نشده) اين اقشار مظلوم و عمدتاً محروم تهيه و اطلاع رساني و پيگيري شود.

    چنان چه آن رسانه کارآ و توانمند? توليت خواستگاهي (دبيرخانه اي) يا دست کم پشتيباني رسانه اي اين خدمت ماندگار و کارساز را بپذيرد? اين جانب کار اخذ امضاي حداقل 500 هزار تن از ايثارگران و جنگزدگان سراسر کشور را متقبل مي شوم و آن را ظرف مدت دو ماه به انجام مي رسانم.

    اميد است با همت صاحبان رسانه? از اين پس با طرح مطالبات بازماندگان جنگ در چهارچوب قشري و بدون شعار و شعارزدگي? تحقق جامع و سامانمند خواست هاي حداقلي اين جامعه بزرگ و حقدار -اما فراموش شده- آغاز شود و با پيگيري قاطع به سرانجامي رضايت بخش برسد.

    همچنين خواهشمندم نامه كامل مرا كه سايت «بولتن» با نشاني:
    bultannews.com/fa/news/152877
    در كامنت زير مطلب اصلي انتشار داده است بخوانيد.

    از عنايت? پيشگامي و همراهي شما پيشاپيش سپاسگزارم.
    دعاي خير بازماندگان جنگ? بدرقه راهتان باد.
    چهاردهم تيرماه 1392

    هوشيار سلطاني فر

    همراه: 09123497140

    + زندگي 

    سلام خسته نباشيد ميخواستم بپرسم که چرا از تاريخ آخر به بعد شعر جديد در سايت شما نديدم.

    شعر هاي شما خيلي راحت قابل فهم و پر معني و پر جنب و جوش است ممنون ميشم اگر ما را از فيض شعرهاي جديدتون محروم نکنيد.

    زيبا بود...طبعتان مستدام باد!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 22 بهمن 90 نوشته (براي بحرين...) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.